Sider: [1]
  Print  
Ophavsmand Emne: Smerte Kursus i Kbh " HYPNO-PILLER"  (Læst 299 gange)
Rene Frederiksen
Administrator
Sr. Member
Beskeder: 449

Vis profil WWW
« på: Marts 18, 2010, 06:55:32 »

Den 11 og 12 september har jeg fået Rene Frederiksen til at lære os om smertekontrol ved hjælp af hypnose.

Kurset koster 2000 kr og foregår i København.

Tilmelding til Lisbeth@metahypnose.dk
Herunder kan du læse mere om Rene og om kurset.
Mange hilsner fra Lisbeth Lausen

Instruktøren;
CH NGH / CH IACT
Rene Frederiksen

Jeg arbejder i Aalborg hvor HypnoseForAlle.dk (Min Klinik) er pladseret ca. 1 Km fra Aalborg
Mit primær område er smertestyring vha. Hypnoterapi.
Men ikke kun ”traditionel” terapi men også vha et par enkle men YDERST effektive teknikker jeg har lært ved dygtige instruktør.

Fra England har jeg viden med fra Dr. John Butlers undervisning i ”Transforming Therapy” som er en Gil Boyne teknik til forløsning af indre problemer.
Men Dr. Butler er nok mest kendt for hans medicinske applikation af Hypnosen – brugt i operationer.
Dvs. Operationer UDEN nogle former for bedøvelse men kun med Hypnose eller selvhypnose som brug i en operation.
Se mere om dette (Video etc.) på denne side;
http://www.hypnoseforalle.dk/index.php?page_id=sub5

Dr. John Butler skriver dette om mig;
Rene is very enthusiastic about hypnotherapy. He has studied hypnotherapy in depth and has acquired considerable knowledge and skills in this subject. He is extremely dedicated to the the practice of clinical hypnosis and to the achievement of the best possible results using hypnotherapy

Det er jeg naturligvis meget glad for, og håber at I vil bruge lidt tid sammen med mig til at lærer teknik og dybte i et specielt område som ”Pain Management” vha. Hypnose sammen med mig.

Ud over Dr. John Butler som jeg har tilbragt 2 x 6 dages kursus hos, har jeg deltaget i et kursus i Spanien hos Dr. Angle Escudero.
Dr. Escudero er kirug og han har lavet flere tusind operationer UDEN nogen former for narkose. Uden nogen former for HYPNOSE
(Som han selv siger det).
I mine øjen er det blot ”vågen hypnose” men utroligt er det dog, at han lave operationer (Ikke kun små men STORE også) på folk der er ved FULD bevisthed – UDEN nogen former for trance – eller bedøvelse.
Dr. Escudero har opfundet en teknik der hedder ”NoEsiTherapy” (Healing by Thinking) og den teknik er NEM at lærer og en del af kursets læring.

Vil du se lidt ”Escudero” magi kan du se denne ”Youtube film”
Operation:
Ángel Escudero y la noesiterapia

Fødsel;
YouTube - Broadcast Yourself.

I vores ”Hypno-Piller™” klasse vil du sammen med mig og klassen gennemgå og træne følgende;

Lyninduktioner –
Vigtige for at nå en del arbejde på kortest mulige tid.
Vi vil gennemgå flere forskellige induktioner fra Handdrop – Handclap – Magnethænder osv...

Standard Hypnoterapi –
Vi vil BERØR (IKKE GENNEMGÅ I DYBTEN) forskellige tekniker som vi dagligt bruger til vores almindelige Hypnoterapi behandlinger.

Ultra High / Ultra Deep teknik –
Gerald Kein har været så venlig, at han vil dele sin viden og sine scripts på ULTRA HIGH hypnose med alle mine Hypno-Venner og det bliver så også jer. I får blot scriptet gratis med og det indgår IKKE som en del af kurset men vi vil bruge noget af det til undervisningens formålet – At skabe smertefrihed.

Glove Anesthesia / Handske Anæstesi –
I har sikkert som alle andre lært dette som en del af jeres grundlæggende HypnoTerapi uddannelse, men vi tager den et skridt eller 10 videre.
Der vil blive udleveret materiale i form af udskrifter – (Scripts) og undervisningsmateriale (Links etc)
I vil få en USB Nøgle med materialet på i PDF format så I kan følge links direkte.
Og I vil få en gratis MP3 med smertebehandling også. En I må give væk til jeres kunder så de kan bruge den efter jeres sessions med jer.

Efter kurset er I klædt på, til at arbejde med Kroniske smerte klienter – Vi vil have berørt forskellige områder af smerte styring, så I er sikre på hvad I foretager jer, og I vil få redskaber til at forbedre jeres alminde hypnoterapi.
Så få dig meldt til kurset og blev en af dem der får udnytte af den nye viden og forbedre dine resultater med hypnosen.
Jeg glæder mig til at se dig
Mvh
René Frederiksen
Logget

Med venlig hilsen / Best Regards
Certificeret Hypnoterapeut
Rene Frederiksen
www.HypnoseForAlle.dk

Rene Frederiksen
Administrator
Sr. Member
Beskeder: 449

Vis profil WWW
« Svar #1 på: Juli 29, 2010, 07:29:50 »

Kurset finder sted på denne adresse - OBS - TILMELDING NØDVENDIG - SE HEROVER

Klinik hos;
Liliana Widinberg
Oslo Plads 14,3.tv. ( den store bygning ved siden af Østerport station)
2100 København Ø
Logget

Med venlig hilsen / Best Regards
Certificeret Hypnoterapeut
Rene Frederiksen
www.HypnoseForAlle.dk

Sider: [1]
  Print  

Hop til: